Waarvoor is jy bang?

Desember 13, 2007 om 11:29 vm | Posted in Vorige paadjies | 18 Kommentaar

Ek lees daar is meer as 600 verskillende fobies waaraan mense ly. Dit wissel van die mees eenvoudige tot die bizarre. Alhoewel sommige baie snaaks mag klink veroorsaak dit chaos onder die lyers en staan dit in die pad van ‘n vol en normale lewe.

Waarvoor is jy bang, en hoe erg is jou vrees?

Hier volg ‘n paar.

Aviophobia: Fear of flying

Hydrophobia:  Fear of water

Myctophobia:  Fear of the dark

Selachophobia: Fear of sharks

Ophidiophobia:  Fear of snakes

Achluophobia:  Fear of darkness

Acrophobia:  Fear of heights

Agoraphobia:  Fear of open spaces or of being in crowded public places.

Angrophobia:  Fear of anger or becoming angry

Anthropophobia:  Fear of people or society

Arachnophobia:  Fear of spiders

Ataxophobia:  Fear of disorder or untidiness

Dentophobia:  Fear of dentists

Dishabiliophobia:  Fear of undressing in front of someone

Gerontophobia:  Fear of old people or of growing old.

Hemophobia:  Fear of blood

Rhytiphobia:  Fear getting wrinkles

Rupophobia:  Fear of dirt

Dan is daar ‘n paar ongewone fobies:

Agateophobia:  Fear of insanity

Alektorophobia:  Fear of chickens

Allodoxaphobia:  Fear of opinions

Anablephobia:   Fear of looking up

Anuptaphobia:   Fear of staying single

Arachibutyrophobia:  Fear o peanutbutter sticking to the roof of the mouth

Catoptrophobia:  Fear of mirrors

Consecotaleophobia:  Fear of chopsticks

Ergophobia:  Fear of teenagers

Helminthophobia:  Fear of being infested with worms

Macrophobia:  Fear of long waits

Politicophobia:  Fear or abnormal dislike of politicians

Zemmiphobia:  Fear of the great mole rat.

Ek self het ‘n geweldige vrees vir hoogtes en slange!!!

Maar na aanleiding van al die bogenoemdes kan ek myself ook klassifiseer as nogal bang vir plooie en daar om bang vir ‘n spieel (hie hie)

Die vrees vir tieners oorval my ook soms, maar dis oorkombaar!

   

18 Kommentaar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. …al wat ek weet is dat Consecotaleophobias maar sal sukkel in die Ooste!

  2. Ek het baie simpatie met mense met fobies. Ek het ‘n paar. In volgorde van ergheid:
    Groot kakkerlakke (baie, baie, baie erg!!)
    Vlieg
    Hoogtes
    Tandartse

    En dis nie net sommer skrikkerigheid nie. Ek bedinges myself as ek met een van bogenoemde in aanraking kom!

  3. Gelukkig is ek nie vreeslik bang nie, maar tog kry ek myself soms dat ek diep nadink oor dinge…..veral soos die dood, waaroor ons bv die laaste week oor soveel moes aanhoor!
    My epos werk nie nou nie, ek mail weer sodra alles weer op lyn is!

  4. Donnerdag………….. is genoeg om my ‘n fobie oor fobies te laat ‘kry’!

    *mental note* soek ‘phobia-groot-woord-naam’ vir phobiaphobia! HEHE!

    Seriaaaaaaaaaasly so… ek het ‘n ongelooflike ongeneeslike onoorbrugbare helse vrees vir roltrappe….

  5. Waarvoor bang?? …..
    – As die gloeilamp blaas en ek moet die ruil, kan nie op teen leer. As ek eers opgeklim het, kan ek nie af
    – Glo dit maar, padda’s!!
    – Die dood, ek weet nie wat wag vir my. (kom ons los die onderwerp)

    gie gie … Platty, roltrappe, alle wereld suster, liewer roltrappe as trappe klim!!

    O jaaaaaa Boendoe, ek wou ook ‘n tandarts geword het in Angola. Toe ek hoor jule trek soontoe, toe staak ek my studies!!

  6. “Politicophobia: Fear or abnormal dislike of politicians”
    Ek dink meeste mense het daai een!

  7. He he he, ons het jare gelede ‘n bull-terriër gehad, partykeer het ek hom net vir die sports ‘n snytjie brood met grondboontjiebotter op gegee. Ek glo nie hy’t ‘n fobie daaroor gehad nie, sy enigste fobie miskien was dat hy nie elke krieseltjie kos so vinnig as moontlik in sy maag kan kry nie.

    Wat van Zumafobie?

  8. Hehehehe, nou het ek lekker gelag vir Eben wat nie weer van die leer kan afklim nie!!!! Whahahahahaha!

    Ughhmmm, OK, dis seker nie SO snaaks nie!!

    gie gie…!

    Ek deel Boendoe se vrees vir groot kakkerlakke – as daar ooit ‘n kakkerlak aan my moet raak – sal ek opslag dood neerval!! Mag dit my vir altyd gespaar wees!! Ek verstaan jou vrees Boendoe – dit het NIKS met skrikkerigheid te doen nie!!

  9. sit gril ek nou oor die kakkerlakke… die bloote gedagte van die goed!! ek is ok met meeste dinge maar die aanraak van vreemde oppervlakke is my biggie… veral die verf op karre en eier doppe, ek kry hoendervleis as ek net aan dit dink!

  10. Ek is doodbang vir vuur, as hier ooit in hierdie gebou ‘n brand moet uitbruik, spring ek uit hierdie venster, ek val myself eerder dood as om dood te brand!! Spinnekoppe, slange, motte, my lysie is nogal lank, vrek bang vir ‘n hysbak, ek klim veel eerder maar die trappe, dit is veiliger. Ek sou reken my grootste vrees is VUUR.

  11. Sodra ek jou kan link sal ek, ek kry sedert Dinsdag net error on page.

  12. Ek is bang vir torre… ja, daai klein bruin besie goedjies… as jy my vinnig wil sien “strip” moet jy een van hulle voor in my klere ingooi…😆

  13. En ek is bang dat jy van die aardbol verdwyn het! Waar is jy, Gehasi?

  14. Erm..baie water. soos in Titanic of Deep Blue Sea. Ek is veral bang vir vasgekeer word terwyl die water al hoe meer word. Ugh… Jy sal my nie op `n skip of boot kry nie, nie eers die freakin Rhapsody nie. Aikona..
    Snaaks genoeg is `n kollega van my bang vir voëltjies! Sy het my nou die oggend 7hr gebel, histeries want haar kat het `n piepklein voëltjie gevang en in haar flat ingedra. Ek moes gaan help om die ding te verwyder! Gelukkig ry ons saam werk toe so ek kon dit probleem vir haar gaan uitsort toe ek haar gaan optel het. Strange…

  15. eks ni seker of dit i fobie is of wat mens dit kan noem ni,maar ek ruik aan alles en mense aan alles,en as ek ni aan i ding ruik ni, dan sal ek di hele tyd wonder oor hoe dit geruik het,my jinne ek wonder hoe ruik i boemelaar,ek sal iets oorkm as ek ni kan ruik ni, as my neus moet toegaan kan ek di horries kry want ek kani drink eet sit as ek ni eers geruik het ni, snaaks ne en mense hou my dop en lag vi my

  16. ek is bang vir skape perde boerbokke beeste. n naam vir dit.

  17. Wat noem n mens die vrees van sprinkane. Of onder watter fobie val dit?

  18. Malemaphobia die vrees om deur SARS uitgevang te word.


Lewer kommentaar

Blog at WordPress.com.
Entries en Kommentare feeds.

