DIABETES

September 26, 2007 om 10:12 vm | Posted in Vorige paadjies | 1 Kommentaar

Dit is een van die toestande wat deesdae verskriklik toeneem.  So lees ek op blogs van mense wat gediagnoseer is en ander deel ook mee hoedat hulle hulself daagliks insulien toedien.

Dit neem my terug na so ongeveer die jare in die vroee jare 70. My Ouma verloor albei haar bene as gevolg van “gangreen”  Diabetes is te laat by haar gediagnoseer. In daardie dae was dit gladnie so algemeen soos deesdae nie, en het net bekend gestaan as SUIKERSIEKTE. 

Ouma is toe gekluister in ‘n rolstoel vir die res van haar lewe. Uit ‘n totaal van 11 kinders is my ma die een wat aanbied om haar te versorg.

Dit is dan ook waar ek eintlik wil by uitkom….hoe die mediese wetenskappe verbeter het sedert daardie dae.  Eerstens was die toetse vir insulien toediening ‘n helse proses!!  Vroeg oggend word daar van die eerste urine in ‘n proefbuisie gegooi, een of ander druppeltjie bygesit en dan word die spulletjie in die proefbuis oor ‘n brandertjie verhit tot dit kook!!! Kan jy glo?  Na afkoeling word die toetsstokkie dan gebruik om die kleur te vergelyk gewoonlik was dit so groen konkoksie) en daarvolgens is insulien ingespuit.   En nie met die hedendaagse plastiek inspuitings nie… met ‘n propperse glas inspuiting. En bewaar jou siel as daai ding breek!!! Dit was baie duur. Soos ek genoem het dit was so 1975 en ek was so St 6, maar hierdie hele toetsery is nog duidelik in my geheue.

Dankie tog aan die hedendaagse tegnologie en wetenskappe wat dit vir al hierdie mense makliker maak om met diabetes saam te lewe.(Kan jy jou indink in vandag se gejaagde lewe, soggens eers piepie kook en dan insulien inspuit)  En sterkte aan julle almal!!

Marina

1 Kommentaar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hey! Wag in spanning vir ‘n nuwe entry!

    ((((Huggles)))


Lewer kommentaar

Blog at WordPress.com.
Entries en Kommentare feeds.

