Deur die was…..

September 25, 2007 om 9:42 vm | Posted in Vorige paadjies | 1 Kommentaar

Erfenisdag?  Amper veroorsaak ek dat daar niks te erwe oorbly as ek as langslewende by my man iets moet erf nie.

Soos enige getroue vrou en moeder begin ek op hierdie vakansie dag vroegtydig my wasgoedjies was om sodoende die res van die dag rustig deur te bring. Min wetende wat op my wag. In my huis is die reel..wat in die wasgoedmandjie is, word gewas.  Dit is jou saak om seker te maak alles IN die wasgoedmandjie is wasbaar.  Met tieners in die huis is wasgoedreels ook ‘n noodsaaklikheid, maar die pa moet ook inval by die reel. 

So vorder ek deur al die bondeltjies en is verheug toe ek die laaste bondel met manlief se broeke kan uithaal.  Toe ek die laaste broek uithaal besef ek iets is FOUT,  die broek voel vir my effens swaar.  Ek voel hoe my hart vinniger klop, nee.. nie weer nie… wat het ek nou weer gewas?  Ek het al ‘n hele paar penne en 2 identiteitsboeke op my kerfstok!!! Angstig deursoek ek die broek vir dit wat gewas is.  Julle weet mos dat baie mans reken hulle dink nie aan skei nie maar BAIE aan moord.  Hier is defnitief ‘n moordgeval!!  In een van die baie sakke ontdek ek dit…….SY SELFOON!!!  Dwarsdeur was(X2), spoel en spin, en morsdood (soos ek gaan wees). Nie ‘n teken van lewe nie, net ‘n dammetjie water in die skerm.

Nadat ek eers moes sit en moed bymekaarskraap het ek hierdie tyding gaan oordra.  En raai, hy het dit heel goed hanteer.  Met “maar daardie broek was OP die mandjie en nie IN die mandjie nie” het hy my getroef.  Later het ons lekker saam gegiggel oor die hele situasie.  Ek stuur ‘n SMS aan pelle om te vertel. Later lui my foon en vriend reken hy het nou net my man probeer bel en al wat hy hoor is “glug, glug, glug”!

Ek sal seker nooit die einde hiervan hoor nie, maar tenminste het ek gesorg vir ‘n opwindende Erfenisdag!!! 

1 Kommentaar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Bwahaha! Ja, hy het dit wragtag goed hanteer. Ek dog dis net ek wat wasgoed reels het… en kombuis reels en badkamer reels en speelgoed reels ens ens.🙂


Lewer kommentaar

Blog at WordPress.com.
Entries en Kommentare feeds.

