Wie sou kon raai……

September 19, 2007 om 1:46 nm | Posted in Vorige paadjies | 3 Kommentaar

Uiteindelik kry ek dit ook reg!  Om te blog of nie te blog nie. Wel ek blog! Na ‘n groot gesukkel en ‘n paar onvroulike woorde is dit hier.

Ek lees gereeld almal se blogs en is verstom oor die mense se kreatiwiteit met woorde, en ek wonder of ek dit ooit sal regkry om my gedagtes so mooi te kan formuleer.  Nou ja tyd sal leer en dan sal ons sien of ek hierdie berg sal kan klim!!!

Ek is nou skoon moeg gestoei en sal van more af my deel bydra.

Geniet Sekretaresse dag!!

Marina

3 Kommentaar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Welkom! Dis maar ‘n storie om materiaal te kry om oor te blog, maar deel met ons!😀

  2. Hi Marina
    Jou blog lyk pragtig. Groot dinge gaan nog hier gepraat word!!!!!!!!

  3. Hallo Marina – en welkom aan die blogosfeer! Wees gewaarsku, dis ERG verslawend, maar ons is een happy family! Enjoy every moment! René xx


Lewer kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries en Kommentare feeds.

